LEVERING

FRAKT OG LEVERING

 

Fraktkostnad

FRI FRAKT PÅ HELE NORGE!

Leveransetid

Vårt mål er 100% fornøyde kunder. Vi gjør alt for å levere din bestilling så hurtig som overhodet mulig. Alle bestillinger som legges  virkedager  før klokken 12.00 sendes normalt samme dag om de finnes på lager. Du mottar din bestilling 1-5 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling.  Bestillinger som inneholder profilerte produkter,  produkter med spesialmål og produkter som ikke finnes på lager kan ta lengre tid. Med tanke på Svalbards plassering kan vi dessverre ikke holde leveringstiden på 1-5 arbeidsdager. Det kan i noen tilfeller ta opptil to uker. Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med oss!

Leveranse

Vi leverer alle pakker med Posten/ Bring hverdager mellom  8.00-17.00. Hvis du har oppgitt din e-mail adresse når du bestillte så mottar du en e-mail fra oss når din pakke er på vei. I e-mailen finner du også din kolli id og en lenke til Bring, der du enkelt kan spore pakken din.

Vi leverer bare til firamadresser. Vi leverer IKKE til postboksadresser eller privatadresser. Merk: Om navnet på dørskiltet dit dine varer skal leveres ikke er identiskt med ditt firmanavn (feks. navnet på restauranten er et annet en firmanavnet) så må du oppgi dette navnet under “Leveringsadresse” når du legger bestillingen.

Avisering/ påminnelse

Har du oppgitt ditt mobilnummer når du bestilte så får du en sms melding fra Bring om leveringstidspunkt. Bor du i grisgrendte strøk får du alltid en påminnelse dagen før leveringsdagen.

Leveranse forsinkelser

Vi har et stort lager som gjør det mulig å levere de aller fleste varer innen en til fem  arbeidsdager, skulle det likevell oppstå forsinkelser så gir vi deg beskjed enten via mail eller via telefon. Skulle det oppstå vesentlige forsinkelser av din leveranse, har du som kunde ifølge forbrukerkjøpsloven rett til å heve kjøpet. Merk: Med tanke på Svalbards plassering kan vi desverre ikke holde leveringstiden på 1-5 arbeidsdager. Det kan i noen tilfeller ta opptil to uker.

Vi gjør alltid vårt ytterste for at du som kunde skal få din bestilling så hurtig som mulig. Det kan finnes tilfeller hvor yttre påvikninger gjør det umulig å levere bestillingen, feks om vår leverandør ikke holder sin avtale med oss. Vi kan ikke erstatte deg for eventuelle leveanseforsinkelser.

Oppdelt ordre/ restenoterte varer

Er en vare tilfelldig utsolgt/ retnotert selv om det står at den finnes på lager eller at noen av produktene du har bestillt har lengre leveransetid  enn andre  så deler vi opp din bestilling. Da sender vi de produktene som finnes på lager direkte og de resterend så fort de har kommet inn på lager.

Kontroll av leveransen

Kontroller alltid leveransen. Er pakken skadet, ta vare på emballasjen og meld direkte fra til GETPRO og/eller Bring innen 30 dager. Transportskadet vare erstattes av oss.